0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

خرید امتیاز شهرک چیتگر

 

 

خرید امتیاز شهرک چیتگر

 

آیا تا به حال اسم واحد‌های پیش فروش چیتگر را شنیده‌اید؟ اصلا این اسم برایتان آشناست؟ سوال آخر اینکه، آیا با خرید امتیاز این شهرک آشنایی دارید؟ پاسخ این پرسش‌ها در مقاله ما کامل بازگو شده است. پس همراه ما باشید.

 

 

آشنایی با شهرک چیتگر 

 

شهرک چیتگر یکی از برترین شهرک ها از برج های چیتگر است .

موقعیت این شهرک در منطقه امام رضا است. و درشمال شهرک چیتگر ادامه اتوبان همت یا همان شهید خرازی و در جنوب آن ادامه اتوبان حکیم یا همان شهید همدانی  قرار دارد.

و همچنین درشرق آن بلوار ایران خودرو و غرب ان بلوار پژوهش قرار دارد.

و دسترسی بسیارخوبی به مسیرهای اصلی  دارد. این شهرک از 20 هزار واحد تشکیل شده است. 

 

 

بلوار تعاون ارتش شامل 5 پهنه میشود که در ادامه با آنها اشنا میشویم!

 

پهنهa:  این پهنه در جنوب ایرانمال واقع شده است .و تا بحال 21 برج تحویل داده است . و فقط برج b6خلبانان را در حال ساخت داردو  این 21 برج تحویل داداه شده شامل 11برج ارکیده و 10 برج پامچال میباشد.

 

پهنهb:  این پهنه هر نوع متراژی را در برگرفته و تنها پهنه ای است قیمت قطعی دارد و هیچ قسطی ندارد.این پهنه شامل 16 برج (برج های سری gکه شامل G1.G2.G3.G4 که تحویل داده اند و B3.B1 که سه سال آِینده  تحویل میدهند و برج های سری n شامل N1.N2....N6 که سه سال دیگر تحویل میدهند و برج های سری d  نیز سه سال آینده تحویل داده خواهد شد.)

 

 پهنه c :   این پهنه سومین پهنه درشهرک چیتگر است. این پهنه شامل 8 بلوک 30 الی 40 طبقه ای  میشود که هرکدام طراحی خاصی دارند . از این 8برج ،4برج برای نیروی زمینی ، 2برج برای پدافند ارتش ،1برج برای نیروی هوایی ، و 1 برج هم برای نیروی دریایی می باشد.

 

 

 

پهنه d :  پهنه d یا پهنه طبیعت یکی از پهنه های خوش موقعیت چیتگر میباشد و به دلیل اینکه از قسمت شمال به باغ گیاه شناسی ملی دسترسی دارد به این نام معروف شده است. و در حال حاضر سهام های 20 و 50 متری را دارد که با توجه به سنوات و واریزی انتخاب واحد صورت میگیرد.

 

پهنه e:  این پهنه را بنام طرح توانمند سازی ارتش میشناسند. و در حال حاضر بصورت سهام های 20 متری و 50 متری خرید و فروش میکنند.

 

 

 

 واحدهای پیش فروش چیتگر

 

چیتگر نام یکی از نواحی منطقه ۲۲ تهران است. ناحیه چیتگر از نظر جغرافیایی ناحیه خاصی محسوب می‌شود. چرا که این ناحیه هم وسعت زیادی دارد و هم ساخت و ساز در آن رونق یافته است. با وجود این جغرافیای خاص، بسیاری از افراد در این فکر افتاده‌اند که در منطقه ۲۲ تهران سرمایه گذاری کنند. یکی از راه‌‌های سرمایه گذاری خرید امتیاز واحدهای پیش فروش است. در واقع‌ واحدهای پیش فروش چیتگر راهی برای ورود به این منطقه متمایز است.

 

 

شهرک چیتگر دقیقا کجاست؟

 

برای اینکه واحدهای پیش فروش چیتگر را آغاز کنید، نیاز است که بدانید به طور دقیق

شهرک چیتگر کجاست. شهرک چیتگر به طور دقیق در ناحیه غربی دریاچه زیبای چیتگر واقع شده است. نکته جذاب این شهرک این است که در حوالی آن مرکز معروف ایرانمال قرار دارد. (ایرانمال یک پروژه بزرگ تازه تاسیس است.) این مرکز از ناحیه جنوبی به اتوبان خرازی می‌رسد.

 

 

خرید امتیاز واحدهای پیش فروش چیتگر

 

قبل از اینکه با خرید امتیاز واحدهای پیش فروش چیتگر آشنا شوید، خوب است بدانید که این منطقه ارگان‌هایی وابسته به ارتش و همچنین سپاه جمهوری اسلامی دارد. در این ارگان‌ها تعاونی‌هایی ایجاد شده که به عضوگیری اقدام می‌کنند. هر شخصی که به عضویت در این بخش در بیاید می‌تواند امتیاز کسب کند. در واقع خرید امتیاز واحدهای چیتگر به این شکل انجام می‌گیرد.

 

افرادی که به عضویت در تعاونی‌ها مشغول می‌شوند، می‌توانند امتیاز خود را بفروشند. در واقع خرید امتیاز و فروش آن کاملا و در هر زمانی امکان پیذیر است. البته نکته‌ای که در اینجا باید بدانید این است که فروش امتیاز اصلا دخلی با هزینه‌های پروژه‌های مربوطه ندارد. پس فردی که امتیاز را خریده تنها جایگزین فرد قبلی می‌گردد.

 

 

خرید امتیاز کدام از نواحی چیتگر امکام پذیر است؟

 

با توجه به توضیحات فوق، حالا به نظر شما خرید امتیاز کدام از نواحی چیتگر را می‌توان در پی گرفت؟ ساخت و سازهای تعاونی ساز قابلیت خرید امتیاز را دارند. یکی از اهداف ساخت و سازهای چیتگر این است که بافت‌های فرسوده را جمع کنند و شهری یک دست و زیبا بسازند. در نتیجه سرمایه زیادی وارد شده و در قسمت تعاونی امکان ورود سرمایه هم به افراد مختلف داده شده است.

تا به حال پرژه‌های زیادی در این منطقه برپا شده‌ که در ادامه نام برخی از آن‌ها را می‌گوییم.

 

 

نام پروژه‌های تعاونی شهرک چیتگر

 

نام معروف‌ترین پروژه‌های شهرک چیتگر به شرح زیر است:

 

با خرید امتیاز شهرک چیتگر چه مزایایی دریافت می‌کنیم؟

 

به طور کلی و از نظر اقتصادی قطعا خرید به صورت پیش فروش به صرفه‌تر است. چرا که فرد خریدار قطعا نیاز است که مبلغ کمتری پرداخت کند. در واقع پیش فروش با توجه به پیشرفت فیزیکی کار انجام می‌گیرد که این موضوع می‌تواند خریدار را از زیان‌های احتمالی کمی در امان دارد. (می‌توان گفت که فرد خریدار ۴۰ تا ۷۰ درصد ارزان‌تر خرید می‌کند.)

البته حتما نیاز است که قبل از سرمایه گذاری مطمئن شد و بعد پیش فروش را انجام داد. (واحدهای پیش فروش چیتگر یک راه مطمئن است.)

البته به غیر از پیش فروش اگر از آپارتمان‌های کامل این مکان واحدی هم خریداری کردید، باز هم مزایای زیادی را کسب می‌کنید.

اولین مزیت این است که ناحیه چیتگر برای زندگی محیط خوبی دارد. چرا که این ناحیه هم خالی از شلوغی و سر و صدای مضاعف هست و هم از آب و هوای مناسبی برخوردار است. در ضمن خارج از این موضوع، بافت نوساز ساختمان‌ها هم به جذابیت این محیط افزوده است. پس چه با خرید و چه با پیش فروش شما چیزی جز مزیت کسب نخواهید کرد.

دومین مزیت واحدهای پیش فروش چیتگر، این است که شما می‌توانید واحد با متراژ بالاتر را تهیه کنید. همچنین برای سرمایه گذاران خرید امتیاز، این امکان فراهم است که در پروژه‌هایی که به نهایی شدن نزدیک اند، سرمایه گذاری کنند. (با این نوع سرمایه گذاری خیلی زود سرمایه برمی گردد.) در ضمن شما به عنوان یک سرمایه گذار می توانید پول را به صورت اقساطی پرداخت کنید.

 

 

حداقل سرمایه برای خرید امتیاز واحدهای پیش فروش چیتگر

 

سرمایه گذاری اولیه برای خرید امتیاز، نیازمند مبلغ زیادی نیست. (برخلاف تصور اکثریت.) برای پیش فروش یک واحد شما باید حداقل سرمایه ۱۰۰ میلیونی بگذارید. اما اگر می‌خواهید که سهام بگیرید تنها مبلغ ۵۰ میلیون تومان کافی است. اما بهترین منطقه برای سرمایه گذاری در این ناحیه کجاست؟

ناحیه مروارید شهر و میان غرب دریاچه برای پیش فروش در چیتگر بهترین گزینه‌ها محسوب می شوند. اما چرا؟ چون این نواحی برای بازگشت سرمایه‌ها زود بازده هستند.

 

 

ارزش گذاری پروژه‌های مختلف

 

قیمت پروژه‌های مختلف در این ناحیه به عوامل مختلفی بستگی دارد. این عوامل مختلف عبارت‌اند از سابقه و اعتبار فرد سازنده، میزان عرضه و تقاضا، امکانات پروژه و در نهایت وضعیت مکانی.

 

 

چرا سرمایه گذاری در شهرک چیتگر سود آور است؟

 

همان طور که گفتیم این مجموعه دست ارتش است. ارتش ارگان مطمئنی محسوب می‌شود که به طور قطع از سرمایه گذاری خصوصی نتیجه بهتری را برای مخاطب خود رقم می‌زند.

به یاد داشته باشید که سند مالکیت و بیان این مجموعه را ارتش عهده دار است. این در حالی است که مالکیت زمین در حالت سرمایه گذاری خصوصی اصلا مشخص نیست!

 

 

جمع بندی

 

به پایان مقاله رسیدیم. ما در این مقاله سعی کردیم که در ابتدا درباره واحدهای پیش فروش چیتگر اطلاعاتی بدهیم و بعد هم به سراغ خرید امتیاز آن و نحوه این خرید توضیحاتی دادیم. در اواسط مقاله هم درباره مزایای این سرمایه گذاری مطالبی گفتیم. 

حالا اگر شما از کسانی هستید که می‌خواهید در این بخش سرمایه گذاری کنید،

با مشاورین ما در املاک دیار در ارتباط باشید .

 

 

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید