0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

برج ها و پروژه های تحویل یک سال چیتگر

پیش فروش چیتگر؛ یک سرمایه‎ گذاری مطمئن!

 

خیلی از سرمایه‌گذاران، املاک را یک بستر مطمئن برای سرمایه‎ گذاری می‌دانند، از همین جهت هم خیلی از مردم برای این که بتوانند بهترین استفاده را از سرمایه خود ببرند، در منطقه 22 چیتگر، پیش خرید می‎کنند. این منطقه به دلایل مختلف در میان مردم به‌ویژه سرمایه ‎داران محبوب شده است.

 

 

پیش فروش چیتگر، یک بستر عالی برای سرمایه‌گذاری!

 

در سالیان اخیر برج‎ های زیادی در چیتگر ساخته شده ‎اند که شرایط عالی برای سرمایه ‎گذاری فراهم کرده ‎اند. این منطقه در غرب تهران قرار دارد و همچنان در حال ساخت است. اگر به دنبال این هستید که با برج‎ های یک سال تحویل منطقه 22 تهران آشنا شوید، مطمئن شوید که این مطلب را تا انتها مطالعه می‎کنید.

 

 

چرا باید منطقه 22 را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنیم؟

 

همانطور که اشاره شد، دلایل زیادی وجود دارد که منطقه 22 درمیان مردم به ویژه سرمایه ‎داران محبوب شده است. به این منطقه از تهران، در چندین سال گذشته، توجه بسیاری شده است. برج ‎های خوش ‎ساخت و امکانات رفاهی عالی که در حال ساخته شدن هستند، چشم ‎اندازی خوبی برای آینده چیتگر فراهم می‎کند.

اما سوال خیلی از سرمایه‏ داران این است که چرا باید به سراغ سرمایه ‎گذاری و خرید واحد در این منطقه برویم؟

یکی از دلایل اصلی این موضوع، آب ‎وهوای عالی این بخش از تهران است. شهروندان تهران همواره از وضعیت آب‎ وهوایی شهر ناراضی هستند، بنابراین می‎خواهند در مکانی زندگی کنند که نزدیک به محل کارشان باشد و همچنین آب‎ وهوای خوبی هم داشته باشد، دقیقا شرایط برج های منطقه 22 چیتگر.

پیش فروش چیتگر  یک موقعیت عالی برای سرمایه ‎گذاری است، زیرا این برج‌ها دسترسی خوبی به شهر دارند و همچنین امکانات رفاهی متعددی نیز در دسترس دارند. از این امکانات رفاهی و تفریحی می‎توانیم به پارک جنگلی چیتگر، ایران مال(یکی از بهترین فروشگاه‎های بزرگ تهران) و باغ گیاه‎شناسی ملی اشاره کنیم.

البته که مهم‏ترین مکان تفریحی این بخش یعنی دریاچه چیتگر یا همان دریاچه شهدای خلیج فارس را فراموش نکنید که یکی از مهم‏ترین مکان‌های تفریحی در تهران است. شما نیز می‎توانید با استفاده کردن از موقعیت‎های پیش فروش چیتگر، از تمامی این مزایا بهره‎ مند شوید و در یکی از خوش ‎آب‎ و هواترین مناطق تهران، سرمایه‌گذاری کنید.

 

 

معرفی پروژه‌ های یک سال تحویل چیتگر

 

اگر با مطالعه مزایای سرمایه ‎گذاری در برج های منطقه 22 مشتاق شدید تا در این منطقه واحد خریداری کنید، در این بخش از مطلب برخی از مهم‎ترین پروژه‎ های یک سال تحویل چیتگر را معرفی می‎کنیم. با سرمایه‌گذاری در این پروژه‌ها، امکان این را دارید که در آینده نه‌چندان دور، سرمایه‌تان را افزایش دهید.

همانطور که می‎دانید، برج‌های چیتگر شامل چندین پهنه هستند. این پهنه‎ ها شامل پهنهa ،

پهنه b ، پهنه c ، پهنه d هستند که برخی از آن‎ها ساخته شده و برخی دیگر در حال ساخت است.

پروژه‎ های مختلفی در شهرک چیتگر هستند که تا یک سال دیگر موعد تحویل‌شان فرا می‏‎رسد. این برج‎ ها بهترین موقعیت هستند تا در زمان کوتاه برای شما یک سرمایه‎ گذاری موفق به‎شمار آیند.

با توجهی که به برج های منطقه 22 تهران شده است، پروژه ‎های لوکسی در این بخش از تهران در حال ساخت است که در ادامه معرفی شده ‏اند:

 

 

 H2 نیروی هوایی ارتش

 

یکی از مهم‏ترین پروژه ‎های در حال ساخت منطقه چیتگر که در سال آینده موعد تحویل آن فرا می‎رسد، برج H2 نیروی ارتش است. سازنده این پروژه، تعاونی مسکن نهاجا است و به گفته آن‎ها تا یک سال آینده این برج آماده سکونت می‏شود.  

برج H2 نیروی هوایی ارتش در پهنه C شهرک چیتگر قرار دارد. پیش خرید واحدهای این برج باید با اقساط سه‌ماهه همراه شود.

 

 

پروژه نیروی زمینی ارتش (برج‌های چهارگانه نزاجا)

 

یکی دیگر از مهم‏ترین پروژه‌های یک سال تحویل در منطقه چیتگر، پروژه نیروی زمینی ارتش است که با نام برج‌های چهارگانه نیز در این منطقه شناخته می‏شود. این پروژه نیز تا انتهای سال 1402 یا اوایل سال 1403 آماده تحویل می‎شود.

پروژه برج ‎های چهارگانه نیز درست مانند برج H2 در پهنه C شهرک چیتگر هستند. با پیش خرید کردن واحدهای برج‏‎های چهارگانه باید دو ماه یک بار قسط‌های خود را پرداخت کنید.

 

 

 

پروژه آفتاب مهتاب

 

آخرین پروژه‏ای که در این لیست قرار است معرفی کنیم تا بتوانید یک سرمایه‎ گذاری آگاهانه داشته باشید، پروژه آفتاب مهتاب است. این پروژه توسط تعاونی شرکت نفت ساخته می‎شود و یکی از بهترین برج های منطقه 22 به شمار‎ می‎رود. برای خرید واحدهای این برج، باید هر سه ماه یک بار قسط‌تان را پرداخت کنید.

زمان تحویل پروژه آفتاب مهتاب توسط تعاونی شرکت نفت در سال 1402 است. در ادامه این پروژه، یک برج دیگر نیز به نام مهتاب 2 در حال ساخت است که آن هم نیز در سال 1402 آماده سکونت می‎شود. با سرمایه ‎گذاری در پروژه مهتاب 2 نیز باید هر سه ماه یک بار هزینه قسط‌تان را پرداخت کنید.

 

 

معرفی برج های منطقه 22 برای خرید

 

در این بخش از مطلب سعی داریم تا مهم‎ترین نام‌های برج های منطقه 22 تهران را مرور کنیم و موقعیت مکانی هر کدام را نیز بگوییم تا بتوانید در کنار در نظر گرفتن سرمایه‎ گذاری در پروژه های یک سال تحویل، در برج ‎های دیگر نیز واحد خریداری کنید.

پروژه‌های خیام ، آسمان آبی ، سروناز ،  آرتمیس در شمال شهرک چیتگر هستند.

 

اگر به دنبال پروژه‎ های آماده تحویل چیتگر هستید که در شرق منطقه 22 قرار دارند، باید در برج‎ های پاسارگاد 2 ، لکسون و ایثارگران سرمایه‌گذاری کنید.

 

پروژه‏ های واقع در غرب به دلیل دسترسی نزدیک‎تر به باقی بخش‌های شهر تهران در میان مردم محبوب‎تر هستند.

 

 

 

پاسخ به سوالات پرتکرار پیش فروش چیتگر

 

در این بخش از مطلب قصد داریم به پرتکرارترین سوالات درباره پیش فروش چیتگر  و برج‌های یک سال تحویل منطقه 22 پاسخ دهیم.

 

مهمترین مزیت سرمایه‎ گذاری در برج های منطقه 22 چیست؟

 

سرمایه‎ گذاری در شهرک چیتگر مزایای زیادی دارد اما مهم‎ترین آن را می‌توان دسترسی آسان به اماکن تفریحی و رفاهی اشاره کرد.

 

نام پروژه‎ های یک سال تحویل شهرک چیتگر چیست؟

 

پروژه ‎های یک سال تحویل شهرک چیتگر: h2نیرو هوایی ، برج نیروی زمینی ارتش و برج آفتاب مهتاب در میان مردم شناخته می‎شود.

 

با پیش خرید برج‎های یک سال تحویل، چگونه باید قسط‌های‎مان را پرداخت کنیم؟

 

هر برج شرایط خاصی برای پرداخت قسط را دارد اما به طور کلی باید هر سه یا دو ماه یک بار اقساط‎تان را پرداخت کنید.

 

 

خرید واحد در برج های منطقه 22

 

برج‌های منطقه 22 تهران یکی از بهترین موقعیت‎ های سرمایه ‎گذاری در پایتخت ایران هستند. پروژه‌های مختلف در شهرک چیتگر وجود دارند که یا در حال ساخت هستند یا در یک سال آماده تحویل هستند یا می‎توانید همین حالا تهیه کنید. پروژه‌هایی به نام پروژه‌ H2، آفتاب مهتاب و همچنین برج نیروی زمینی ارتش تا سال 1402 آماده تحویل هستند.

 

 

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید