0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

قیمت و شرایط پیش فروش آپارتمان در شهرک مروارید شهر

قیمت و شرایط پیش فروش آپارتمان در شهرک مروارید شهر

 

اگر فکر می‌کنید، تهران دیگر فضایی برای سرمایه‌گذاری ندارد، سخت در اشتباه هستید؛ زیرا به‌طوریقین اسم مروارید غرب تهران یعنی «شهرک مروارید شهر» را نشنیده‌اید. شهرک مروارید شهر علاوه بر این‌که در یک منطقه خوش و آب و هوایی قرار دارد، دسترسی راحت به اتوبان‌های اصلی تهران و مراکز تفریحی و تجاری متعددی را فراهم می‌کند. این منطقه که دارای ظرفیت و پتانسیل‌های بالایی برای ساخت است، بسیاری از واحدهای آماده و نیمه آماده خود را به‌صورت پیش‌فروش عرضه می‌کند. برای این‌که به‌طورکامل از شرایط پیش فروش مروارید شهر اطلاع پیدا کنید، این مطلب راهنمای جامع و کاملی برای‌تان خواهد بود.

 

 

 

 

موقعیت مکانی شهرک مروارید شهر

 

شهرک مروارید شهر در انتهای اتوبان همت و حکیم واقع شده است. همچنین این شهرک از نظر  موقعیت شهرداری در ناحیه 3 منطقه 22 واقع شده و به‌عنوان غربی‌ترین قسمت تهران و همچنین مرز بین استان تهران و البرز شناخته می‌شود. این در حالی است که مروارید غرب تهران تنها 20 دقیقه با دریاچه چیتگر و حداکثر 10 دقیقه با مجتمع تفریحی ایران‌مال فاصله دارد.

 

از موقعیت جغرافیایی عالی و دسترسی فوق‌العاده راحت شهرک مروارید شهر که بگذریم، باید به موقعیت جغرافیایی آن در نقشه اشاره کنیم که در دامنه‌ی کوه واقع شده است. این ویژگی باعث می‌شود تا ساکنین این شهر در یک منطقه خوش‌ آب‌وهوا و سرشار از تمیزی زندگی کنند. در واقع با پیش فروش مروارید شهر، علاوه بر زندگی در یک شهرک مدرن و نوساز، از یک آب‌وهوای کوهستانی نیز لذت خواهید برد.

 

 

 

 

وضعیت حمل و نقل  شهرک مروارید شهر

 

قبل از این‌که به امکانات رفاهی شهرک مروارید شهر بپردازیم، ابتدا بهتر است وضعیت حمل‌ و نقل و دسترسی به شهرک مروارید را بررسی کنیم.

 باید بگوییم که دسترسی و رفت‌وآمد در این شهرک بسیار راحت است؛ زیرا فاصله هر کدام از برج‌ها تا بزرگراه خرازی، اتوبان تهران- کرج و اتوبان حکیم حداکثر 5 دقیقه است. همچنین ایستگاه مترو وردآورد در نزدیکی این شهرک قرار دارد و به‌ گفته‌ی معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری به‌زودی ایستگاهی با نام «شهرک مروارید شهر» راه‌اندازی خواهد شد.

 

 

امکانات رفاهی شهرک مروارید شهر

 

با این‌که در حال حاضر 50 هزار نفر خانوار در شهرک مروارید شهر زندگی می‌کنند اما امکانات رفاهی این منطقه بسیار کامل است. در واقع مجموعه‌های ورزشی، رفاهی، آموزشی، فضای سبز، خدماتی و درمانی این منطقه خیلی سریع‌تر از پیش فروش مروارید شهر راه‌اندازی شده‌ است تا خریداران با خیال راحت در یک شهرک مدرن سرمایه‌گذاری کنند. این در حالی است که در اطراف شهرک مروارید چیتگر مراکز تفریحی زیادی از جمله دریاچه شهدای خلیج فارس، مجتمع تجاری-تفریحی ایران‌مال، مجتمع بام‌لند، پارک جنگلی چیتگر، آبشار تهران، باغ گیاه‌شناسی و ... قراردارد. بنابراین حتی اگر از امکانات تفریحی و رفاهی شهرک رضایت نداشته باشید، تنها با چند دقیقه فاصله می‌توانید خود را به این مراکز برسانید.

با این‌حال اگر قصد پیش فروش مروارید شهر را دارید از امکانات داخل برج‌ها و خود شهرک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

- سالن مطالعه، کتابخانه، سالن اجتماعات و لابی در برج‌ها

- بهره‌مندی برج‌‌های از سیستم‌های امنیتی به‌روز و اعلام اطفاء حریق

- مجهز بودن برج‌ها به 4 لاین آسانسور، شوتینگ زباله، چیلر، دوربین‌های مداربسته، نگهبانی 24 ساعته، روف گاردن، هلی پد و...

- پارکینگ طبقاتی

- پاساژ محلی

- 7 مدرسه و فرهنگ‌سرای محله

 

 

پروژه های آماده برای پیش فروش مروارید شهر

 

در حال حاضر 59 پروژه در دو فاز 1و 2  شهرک مروارید شهر آماده و در حال ساخت هستند. اگر قصد پیش فروش مروارید شهر را دارید، می‌توانید از برج‌های آماده شهرک مروارید شهر دیدن کنید که عبارتند از:

 

- پروژه آناهیتا متعلق به تعاونی مسکن آتش‌نشانی

 

- پروژه مروارید بقیه الله 1 و 2 متعلق به تعاونی مسکن پزشکان و کارکنان بیمارستان بقیه الله

پروژه بقیه الله1 از متری 24 میلیون به بالا خرید و فروش میشود  و بقیه الله 2 بصورت واریزی و امتیاز است وتحویل آن سال آینده است.

 

- پروژه ایران سازه متعلق به شرکت عمرانی ایران سازه

 

- پروژه مهتاب متعلق به گروه سرمایه‌گذاری صنعت ساختمان الدوز آذربایجان که به دو صورت به فروش میرسد : فروش قطعی که 40 درصد نقد ما بقی 40 ماه قسط با توجه به پیشرفت پروژه پرداخت میشود _ فروش علی الحساب که به صورت واریزی و امتیاز است.

 

- پروژه حساب‌رسان متعلق به  تعاونی مسکن حسابرسی

- پروژه دانشگاه تهران متعلق به تعاونی مسکن دانشگاه تهران

 

- پروژه صدف متعلق به تعاونی مسکن کارکنان بهشت زهرا 

- پروژه سفیر 2 متعلق به تعاونی مسکن بصورت واریزی و امتیاز خرید و فروش میشود و واریزی تقریبا 578 و امتیاز 420 به بالا میباشد.

- پروژه K2 کامرانیه متعلق به تعاونی سپاشهر که واریزی آن حدودا 730 میلیون تومان و امتیاز آن 550 به بالا خرید و فروش  میشود.

 

- پروژه ستین متعلق به شرکت آرین سازه

- پروژه پلازا متعلق به شرکت عمارت مدرن ایرانیان 

 

 

قیمت پیش خرید در شهرک مروارید شهر

 

پروژه‌های در حال ساخت در شهرک مروارید دریاچه چیتگر بسیار گسترده و متنوع هستند. همان‌طور که در بالا اشاره کردیم هر کدام از این پروژه‌ها متعلق به یک سازمان یا ارگان است که هم قیمت‌های آن متفاوت خواهد بود هم امکانات داخل برج‌ها.

به‌عنوان مثال برای پیش فروش پروژه مروارید بقیه‌اله 2 که سازنده آن شرکت اریکه نامی پارسیان است، بصورت امتیازی و در دفتر تعاونی نقل و انتقال انجام می‌شود.

همچنین این پروژه دارای متراژهای 125 متری، 145 متری و 155 متری است که به‌ترتیب برای پیش‌فروش آن باید 640 میلیون، 744 میلیون و 795 میلیون تومان واریز کنید. همچنین اقساط آن هر 3 ماه یکبار و مابقی در زمان تحویل پروژه باید پرداخت شود. این در حالی است که شرایط پیش فروش مروارید شهر در دیگر برج‌ها با توجه به تعاونی آن متفاوت خواهد بود، اما بیشتر پیش‌فروش‌ها به‌صورت امتیازی انجام می‌شود.

پیش فروش به صورت امتیازی بدین معنا است که باید امتیاز یک عضو در هر تعاونی را خریداری کنید که قیمت امتیاز براساس اعتبار تعاونی، موقعیت مکانی پروژه، امکانات موجود در پروژه، وضعیت و مرحله ساخت برج و سرعت ساخت پروژه بستگی دارد.

 

توجه داشته باشید که کوچک‌ترین متراژ در شهرک مروارید شهر 60 متری است که قیمت متری‌ آنها بین ۲ تا ۸ میلیون تومان و حداقل 50 میلیون تومان برای پیش‌فروش باید در نظر بگیرید.

 

 

مزایا و معایب پیش فروش مروارید شهر

 

اگر بخواهیم خیلی رک از مزایا پیش خرید مروارید شهر بگوییم، این است که در این منطقه با شرایط بسیار عالی می‌توانید رویایی خانه‌دار شدن را برآورده سازد و ظرف 2 تا 4 سال صاحب خانه‌ای شیک و مدرن در بهترین منطقه تهران شوند، از دیگر مزایا پیش فروش شهرک مروارید چیتگر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

- خرید واحدها بین 40 تا 70 درصد ارزان‌تر

- خرید خانه نوساز با مناسب‌ترین قیمت

- پرداخت واحد مسکونی تدریجی و در اقساط بلند مدت

- تنوع گسترده در انتخاب واحدهای مسکونی

- سودآوری زیاد و سرمایه‌گذاری مطمئن

 

این در حالی است که تنها عیب پیش فروش آپارتمان در شهرک مروارید شهر را می‌توان زمان تحویل آن ذکر کرد. یعنی برای خانه‌دار شدن باید حداقل 2 سال صبر کنید، که این عیب در ازای داشتن یک خانه شیک، نوساز و مدرن، ارزش دارد.

 

 

شرایط  پیش فروش مروارید شهر

 

برای پیش فروش مروارید شهر باید به تعاونی‌های فروشنده یا مشاورین فعال در این حوزه مراجعه کنید. توجه داشته باشید از آن‌جایی‌که این برج‌ها توسط تعاونی‌های مختلف به‌فروش می‌رسند، سندها از نوع تعاونی هستند. همچنین قبل از پرداخت بیعانه حتماً شرایط برج را با موارد ذکر شده در سند چک کنید، تا از کلیه شرایط و امکانات پروژه موردنظر آگاه و مطمئن شوید.

 

 

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید