0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

بهترین پهنه چیتگر

 


شهرک چیتگر یکی از بهترین مناطق تهران می باشد و به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد و بلند مرتبه سازی که توسط تعاونی های مختلف انجام شده است، از تنوع بالایی برخوردار است.
اگر قصد خرید و سرمایه گذاری در شهرک چیتگر را دارید بد نیست که با پهنه ها و مناطق خوب این شهرک آشنا شوید.

در اطراف دریاچه چیتگر اکثر پروژه ها ساخته شده اند و پروژه های پیش فروش کمتری در حال حاضر وجود دارد.
از پروژه های پیش فروش می توان به پروژه های : ساحل ، دوازده فروردین ، آرتمیس ، آیرانا ، لکسون ، جام جم ، شاهد ، باران و ... اشاره نمود.


 

 

 


غرب دریاچه چیتگر بیشترین پروژه های پیش فروش منطقه ۲۲ را دارا می باشد که از پروژه های این بخش می توان به پروژه های : بهاران ، صدف ، افرا ، پارلمان  اشاره نمود.

بعد از این پروژه ها شهرک مسکونی چیتگر قرار دارد که از چند پهنه تشکیل شده است :


پهنه A  که تقریبا تحویل داده شده است.


پهنه B  یا سروستان از پهنه های خوب شهرک چیتگر می باشد که در شمال شهرک واقع شده است و با وجود امکانات رفاهی مانند شهربازی هزار و یک شهر و چهار باغ از مناطق خوب شهرک جهت سرمایه گذاری است.


پهنه C  یا نارنجستان شهرک چیتگر نیز به دلیل امکانات رفاهی که دارد از مناطق خوب برای سرمایه گذاری است.

 

 


پهنه E  شهرک چیتگر نیز به دلیل تعاونی سازنده آن که تعاونی بتاجا است و با توجه به مقاومت بالایی ک در برابر زلزله دارد و مصالح خوبی که در ساخت پروژه به کار رفته است و همچنین نزدیکی به دریاچه و پارک جنگلی چیتگر و ایستگاه مترو ایران خودرو و مجتمع ایران مال از مناطق خوب این منطقه می باشد.

بعد از شهرک چیتگر ، پروژه خرازی در غرب بلوار اردستانی قرار دارد.

بعد از شهرک خرازی ، شهرک دانشگاه شریف قرار دارد و در غرب شهرک دانشگاه ، شهرک جدید مروارید شهر واقع شده است.
از پروژه های شهرک مروارید شهر می توان به پروژه های : مروارید خیام ، مروارید دانشگاه تهران ، آتش نشانی ، مروارید بقیه اله ، الماس بهداری ، خانه سینما ، سیمان تهران ، خادمین شهرداری و ... اشاره کرد.

 

 


 


بلوار کوهک در غربی ترین بخش منطقه چیتگر واقع شده است. این بلوار به جهت نزدیکی به پارک چیتگر و ایستگاه مترو چیتگر از پرطرفدارترین قسمت های منطقه ۲۲ می باشد.
از پروژه های بلوار کوهک می توان به : شهرک یاس ، پروژه هواپیمایی ، پروژه زیتون ، فرزانگان ، کوهک ، نارنجستان ، راهور ناجا ، انرژی ، آترا ، شمیم رحمت ، مدیران شهرداری و ... اشاره نمود.

 

 

 

 

 


بخش شمال اتوبان خرازی بر خلاف تصور خریداران که از امکانات خوبی برخوردار نیست ، با احداث پروژه های جدید و مدرن با امکانات مناسب از توجه ویژه ای برخوردار شده است.
از پروژه های این بخش از منطقه چیتگر می توان به پروژه های : شمشاد ، آبشار ، همت ، برج  سفید و... اشاره نمود.

 

 

 

 


از دورترین مناطق منطقه ۲۲ ، خرگوش دره شرق آزادگان است که از دنج ترین بخش های این منطقه است.
پروژه های این بخش اکثرا در حال ساخت می باشند که می توان به پروژه های : آفتاب مجلس ، دانشگاه تهران ، عقاب و ... اشاره نمود.

دهکده المپیک از دیگر بخش های منطقه ۲۲ تهران می باشد. این منطقه قبلا جزء کن بود و بعد از احداث منطقه ۲۲ ، جزئی از این منطقه به شمار می رود.


دهکده المپیک در شمال غربی منطقه ۲۲ واقع شده است. این دهکده بافت قدیمی نیز دارد که قبل از انقلاب ساخته شده است. این بخش به جهت نزدیکی به باغ های کن از آب و هوای خوبی برخوردار است و از قسمت های دنج و آرام منطقه ۲۲ به شمار می رود.

در اطراف بافت اصلی چیتگر، شهرک هایی قرار دارند که می توان به شهرک یاس ، شهرک صدرا ، شهرک چشمه و ... اشاره کرد.

از پروژه های این شهرک می توان پروژه های : خاتم ، عقیق ، سپهر پردیس المپیک ، تامین اجتماعی و ... را نام برد.

از قدیمی ترین شهرک ها می توان به شهرک گلستان یا شهرک راه آهن اشاره کرد. این شهرک در شمال پارک چیتگر واقع شده و به سبب خانه های ویلایی زیبایی که دارد از محبوبیت چشمگیری در بین خریداران برخوردار است.

شهرک چشمه نیز یکی از قدیمی ترین بخش های منطقه ۲۲ می باشد و بین میدان المپیک تا ابتدای آزادگان واقع شده است. پروژه جدید عقیق یکی از پروژه های این شهرک می باشد.

با تکمیل پروژه های مسکونی ، تجاری اداری و رفاهی،  منطقه ۲۲ از رشد و پیشرفت بالایی برخورار است و گزینه مناسبی جهت سرمایه گذاری و سکونت می باشد.


زمان تحویل پهنه B شهرک چیتگر

نام نویسی در طرح توانمند سازی ارتش در مرداد ماه سال ۹۹ به اتمام رسیده است.
زمان تحویل اولین سهام های پهنه B شهرک چیتگر را سال ۹۵ اعلام کرده بودند که تعاونی مسکن مربوطه نتوانست واحد ها را تحویل خریداران دهد. از این رو امر خرید و فروش در این بخش کاهش پیدا کرد.
خریدارانی که قصد سرمایه گذاری در این پهنه را دارند باید بدانند که تاریخ هایی که برای سهام های ۳۳ و ۶۳ متری اعلام شده بود ، در واقع زمان انتخاب واحد بود و این تاریخ را به عنوان تاریخ تحویل اعلام کرده بودند.
با روندی که در طی این چند سال اخیر شهرک چیتگر داشته است زمان تحویل واحد ها حداقل با ۲ سال تاخیر تحویل متقاضیان می گردد.

تعاونی بتاجا از سال ۹۷ اقدام به انتخاب واحد کرد. توانست ۵ برج از برج های پهنه B را انتخاب واحد کند و سهامداران با تجمیع سهام ، واحد های خود را می توانند خرید و فروش کنند. متراژ این واحد ها ۸۰ متر به بالا می باشد.


بلوک های G1 و G3 به صورت قطعی و آزاد در تعاونی خرید و فروش می شوند و بقیه بلوک ها به صورت وکالتی خرید و فروش می شوند.

زمان انتخاب واحد برای سهام های ۲۰ متری و ۵۰ متری  پهنه E  نیز در سال ۱۴۰۰ می باشد و زمان تحویل کامل واحد ها ۴۸ ماه بعد تعیین شده است.

 

نوشته سمانه هراتیان ( مدیریت املاک دیار)

09129492477

 

 

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید