0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

بتاجا چیتگر

 

 بتاجا چیتگر

 

اگر به یاد داشته باشید، در مقالات پیشین در رابطه با پروژه‌های پیش‌فروش چیتگر حرف زدیم. در این مقالات موقعیت چیتگر و همچنین مزایای آن را تا حدود زیادی شرح دادیم. حالا اگر شما از کسانی باشید که می‌خواهید از سرمایه گذاری در این مکان مطمئن بهره ببرید، نیاز است که با بتاجا چیتگر هم آشنا شوید.

اما منظور از بتاجا چیتگر چیست؟ بتاجا چیتگر خلاصه شده واژه بلند، بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی است. این بنیاد مشخصات و اهداف خاصی دارد که شما باید به عنوان یک سرمایه گذار مطمئن با آن آشنا شوید.

 

 

 

معرفی مدیرعامل بتاجا چیتگر

 

 سرتیپ دوم جعفر آقایی نام مدیر عامل پروژه بزرگ بتاجا چیتگر است.

شرایط پرداخت پروژه های بتاجا به شرح زیر است 

 

  • پهنه a شهرک چیتگر ب صورت متری خرید و فروش میشود واز متری 40 میلیون تومان تا متری 70 میلیون تومان مانند برج های ارکیده و پامچال .

  • پهنه b شهرک چیتگر بلوک های g1 و g2 و g3 ، g4 بصورت متری خرید و فروش میشودو قیمت آن  39 میلیون تومان  به بالا خرید و فروش میشود و تحویل اعضا شده است و بلوک b1و b3 سال 1401 تحویل اعضا میشود و بلوک های سری N ( n1 تا n6 ) تا سه سال آینده تحویل اعضا میشود و در مرحله اسکلت طبقه ششم بتن در سال 1401 میباشد. بلوک های d1تا d3 نیز سه سال اینده تحویل اعضا میشود و در مرحله اسکلت فلز است .

  • پهنه c شهرک چیتگر شامل 4 تعاونی در حال ساخت میباشد که تعاونی نیرو زمینی ارتش ( اداره مهندسی نزاجا ) دارای 4 بلوک است . بلوک اول در سال 1401 در مرحله نما میباشد و از متری 27 یا 28 به بالا خرید و فروش میشود . بلوک دوم در مرحله شروع نما از متری 25 به بالا خرید و فروش میشود . بلوک سوم بصورت امتیاز واریزی خرید و فروش میشود از 2میلیاردو 400 میلیون تومان به بالا  میباشد . بلوک چهارم به اسم نارنج 8 شناخته میشود برای شرکت نپاسازه میباشد از متراژ 93تا 264 متر تحویل آن نیز سال 1404 تحویل اعضا داده میشود.

  •  و تعاونی دیگر  مربوط به نیرو هوایی میشود که در مرحله نما است و واحدهای جنوبی متری 28 میلیون تومان به بالا و واحد های شمالی متری 25 میلیون تومان به بالا خرید و فروش میشود .

  • تعاونی بعدی که شامل 2 بلوک است برای پدافند هوایی ارتش که در مرحله اسکلت میباشد و از متری 22 میلیون تومان به بالا خرید و فروش میشود .

  • و یک بلوک نیز دست تعاونی دیگری است که برج  نیرو دریایی که به اسم مرجان (نداجا) شناخته میشود و متراژ 75 تا 150 متر میباشد و به نقدینگی 1میلیارد و 500 میلیون به بالا نیاز است. 

 

 

 

     

     

    • پهنه d شهرک چیتگر سهام های بتاجا 20 متری و 50 متری دارد که در سال 1401 انتخاب واحد ان آغاز شده است و واحدها از 105 متر به بالا میباشد .

    • پهنه e شهرک چیتگر نیز هنوز پذیره نویسی ان آغاز نشده است و اعلام میگردد.

     

     

     

    پروژه‌های بتاجا چیتگر و رزومه‌ هایشان و موقعیت پروژه‌ها

     

    پروژه‌های شهرک چیتگر به پنج پهنه تقسیم شده‌اند. این ۵ پهنه را با حرف انگلیسیD, E     A , B,  C, مشخص می‌کنند.

    حالا در بین این ۵ قسمت پهنه ی A ساخت را به اتمام رسانده و پهنه B و پهنه C ,  پهنه D در حال ساخت هستند.  و پهنه  E  هنوز پذیره نویسی اغاز نشده است و اعلام میگردد .

     

     پهنه ی A  بتاجا چیتگر :  خوب است بدانید که سازه های این ناحیه کارنامه خوبی را برای کل پروژه چیتگر گذاشت. اما چرا؟ چون واحدهای این پهنه بر طبق وعده‌های داده شده هم بسیار خوش ساخت بودند و هم به موقع تحویل داده شدند. همان طور که در مقالات پیشین اشاره داشتیم پروژه‌های چیتگر اغلب بر اساس پیش فروش حق امتیاز گرفته‌اند که پهنای A  هم از این مزیت بی‌بهره نبوده است.

    این ناحیه از آب و هوای بسیار خوبی بهره برده که موجب شده اهالی آن از زندگی در این محل راضی باشند. البته این فقط آب و هوای ناحیه A  نیست که زندگی را  برای اهالی آن جا رضایت بخش کرده، بلکه موقعیت این محل که در هزار و صد متری دریاچه قرار گرفته نیز به جذابیت‌های ناحیه افزوده است. در ضمن این ناحیه به دلیل داشتن جوی با سکوت حکم فرما، آرامش خاصی در آن دیده می‌شود.

    کل ناحیه A از بلوک‌هایی تشکیل شده که ارکیده و پامچال نام دارند. برج های این ناحیه ۲۱ عدد است و واحدهای این برج ها هر کدام متراژی معادل ۶۲ الی ۱۵۰ متر دارند. خوب است بدانید که پهنای A  به بوستان شهرت دارد.

     

    پهنه B  شهرک چیتگر : به نظر برخی از افراد پهنه ی B  خوش‌نام ترین پهنای پروژه بتاجا چیتگر است. (البته هنوز در حال ساخت است. ) این ناحیه که به سروستان شهرت دارد بر طبق پیش‌بینی‌ها بهترین پهنه خواهد شد. از مزیت‌های خاص این پهنه این است که برج‌های پروانه‌ای در این ناحیه واقع شده‌اند. حدس زده می‌شود که امکانات رفاهی این پهنه از سایر نواحی به مراتب بیشتر باشد.

     

    پهنه C شهرک چیتگر: برخی دیگر ناحیه C  را بهترین و متمایزترین ناحیه چیتگر می‌دانند. پهنه ی C همان طور که گفته شد، در حال ساخت است و به نارجستان شهرت دارد. برج ۴۲ طبقه ی مرجان در این ناحیه از چیتگر قرار دارد. مابقی پهناها هم که به دلیل شروع نشدن به ساخت، هنوز حتی نام صد در صدی هم نگرفته‌اند.

     

     

    زمان تحویل پروژه ها

     

    پروژه‌های ا تا ۶ پامچال و همچنین شماره ۱تا ۱۱ ارکیده در پهنه ی A  کاملا آماده شده‌اند. برج خلبانی شکاری و همچنین سازمان قضایی ارتش نیز به طور کامل تحویل داده شده است. برج B6  خلبانان هم به تازگی یعنی پاییز ۱۴۰۱ تحویل داده شد. پس با این شرایط می‌توان گفت که از این پهنه یعنی پهنه بوستان پروژه تحویل داده نشده نداریم.

     

    در پهنه ی B هم پروژه آماده وجود دارد و هم غیر آماده. سروستان به دو ناحیه شرقی و غربی تقسیم شده است. در ناحیه غربی پروژه‌های G1 تا G4  به اعضای مربوطه تحویل داده شده ولی برج الماس حفاظت تا پایان سال ۱۴۰۱ تحویل داده خواهد شد.  برج B3 هم وضعیتی مشابه برج الماس حفاظت دارد. در ناحیه شرقی سروستان هم به تازگی پروژه‌هایی تحویل داده شده‌ و مابقی هم برای پاییز ۱۴۰۱ رقم خورده است. 

    پروژه های پهنه ی C  قرار است که در سال ۱402 تا 1405تحویل داده شوند.

     

    درباره پهنه ی D  هم گفته می‌شود که قرار است در سال ۱۴۰۱انتخاب واحد میشود و در سال 1404 الی 1405  تحویل داده میشوند. این قطعات عبارت‌اند از ساحل آبشار ، کوهسار دریا، چشمه سار باران، قطعه‌های نور و سایه. بر طبق وعده‌ها این پروژه‌ها باید ۵ ساله به مرحله تحویل برسند.

     

     

    پیمانکاران پروژه‌های بتاجا چیتگر

     

    پیمانکاران طرح چیتگر  تعاونی عمران اسپادانا میباشد.  اما به طور کلی پهنه ی A  را شرکت تربت پاک پیمانکاری و توسط عمران ارین ساخته شده است .

    برای اطلاعات بیشتر از پهنه ی , e , b , c , d  میتوانید با خانم هراتیان و اقای حسینی  مدیریت املاک دیار  در ارتباط باشید .

     

     

    سخن آخر

     

    به پایان مقاله رسیدیم. ما در این مقاله سعی کردیم در ابتدا مدیر عامل این پروژه‌ها را به شما معرفی کنیم و بعد هم به سراغ خودپروژه‌ها و رزومه‌ هایشان برویم. در اواسط مقاله هم در رابطه با زمان تحویل پروژه‌ها حرف زدیم. در آخر هم مطالبی درباره کسانی که می‌توانید از آن‌ها درباره مسائل مختلف چیتگر مثل فهمیدن پیمانکاران و زمان دقیق تحویل و...) مشورت بگیرید، نوشتیم.

    حالا اگر شما از کسانی هستید که به سرمایه گذاری در این منطقه جذاب علاقه پیدا کردید، می توانید سایر مقالات ما هم دنبال کنید.

     

     تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
    ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

    ​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

    آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
    ​​​​​​​
    می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

    باتشکر از حسن انتخاب شما


    با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

     مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

    سبد خرید