0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

زمان تحویل پروژه نیکان

زمان تحویل پروژه نیکان

 

 

 

شهرک مروارید شهر ، یکی از مناطق روبه‎‌رو رشد در غربی‌ترین نقطه تهران است که با 58 هکتار مساحت در ناحیه 3 منطقه 22 قرار گرفته. این منطقه با بهره‌مندی از آب‌وهوای بسیار مطبوع و فضای بسیار فراخ مورد توجه سرمایه‌گذاران و برج‌سازان قرار گرفته و در یک مدت کوتاه تبدیل به یکی از شهرک‌های مدرن با بالاترین استاندارد برای زندگی شده است. همچنین این شهرک علاوه بر این‌که از دسترسی بسیار آسان و راحت به شاهراه‌ های اصلی تهران و کرج برخوردار است، در همسایگی (کمتر از ده دقیقه) مراکز تجاری، تفریحی و گردشگری مهمی مانند دریاچه خلیج فارس، ایران مال، باغ گیاه شناسی، شهربازی هزار و یک شهر و... قرار گرفته است.

با توجه به این ویژگی‌ها ساخت مجتمع‌های مسکونی در این شهرک با استقبال زیادی از سمت سازندگان و همچنین خریداران روبه‌رو شده است. یکی از این برج‌ها که مراحل ساخت و راه‌اندازی را طی می‌کند، «پروژه برج های مسکونی نیکان» متعلق به تعاونی وزارت دفاع است.

 

 

 

پروژه نیکان و پیشرفت آن

 

یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های مسکونی که در شهرک مروارید شهر منطقه 22 در حال ساخت‌وساز است، پروژه نیکان و پروژه های وزارت دفاع است.

 

این برج که متعلق به تعاونی مسکن ثمین (زیرمجموعه صنایع دفاع) در زمینی به مساحت 19300 در 2 فاز در حال راه‌اندازی است. هر فاز شامل 6 بلوک 14 طبقه‌ای است که 9 طبقه این پروژه مسکونی و 4 طبقه دیگر آن شامل لابی، پارکینگ و انباری است. این پروژه که هر طبقه‌ی آن 12 واحد دارد. همچنین واحدهای این پروژه 12 واحدی هستند که در مجموع 700 واحد مسکونی بین متراژهای 70 تا 150 متری در دو 2 فاز راه‌اندازی خواهد شد. پروژه نیکان با توجه به مساحت زمین از امکانات متعددی برای رفاه حال خریداران برخوردار است. قرار دادن واحدهای تجاری در اطراف پروژه، پارکینگ اضافی و پارکینگ‌های مهمان برخی از امکانات این پروژه است.

 

از دیگر امکانات این پروژه در هر بلوک فاز 1 و 2 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

- مجهز به 6 لاین آسانسور در دو مدل باربری و نفربر

- سالن اختصاصی برای بازی کودکان

- سالن اختصاصی ورزشی برای بزرگسالان

- بهره‌مندی از لابی و سالن اجتماعات همراه با نگهبانی 24 ساعته

- مجهز به سیستم سرمایش و گرمایش چیلر

- کارواش اختصاصی در پارکینگ‌ها

- در نظر گرفتن فضای سبز بین بلوک‌ها و محوطه‌سازی با بالاترین استاندارد و بهترین متریال

یکی دیگر از مزایا و امکانات خرید پروژه نیکان این است که افراد به راحتی می‌توانند برای تفریح یا خرید به مجتمع‌های تجاری مهم و بزرگ مانند ایران مال، رز مال، باغ گیاه‌شناسی، بام‌لند و... دسترسی راحت و سریعی داشته باشند.

 

 

دسترسی های پروژه نیکان

 

 

 

 

کلیه برج‌های پروژه نیکان با توجه به موقعیت قرارگیری به کلیه اتوبان‌های اصلی و مهم تهران و کرج دسترسی دارند. در واقع افراد ساکن در این بلوک‌ها به‌راحتی می‌توانند به بزرگراه‌های همت، حکیم، خزازی، اتوبان تهران-کرج و جاده چالوس در کمتر از 5 دقیقه دسترسی داشته باشند. این در حالی است که ایستگاه مترو خط 5 وردآورد به این پروژه بسیار نزدیک است و با توجه به راه‌اندازی خطوط تاکسیرانی، رفت‌ و آمد ساکنین با امنیت و آسایش همراه خواهد بود. این در حالی است که خط 10 مترو که اختصاص به پروژه‌های چیتگر  و شهرک مروارید شهر دارد در حال احداث است.

 

 

قیمت پروژه نیکان

 

 

 

 

با توجه به نوساز بودن شهرک مروارید شهر  و پروژه‌هایی که در این منطقه در حال راه‌اندازی و احداث است، می‌توان گفت که قیمت خرید نسبت به پروژه‌های اطراف دریاچه چیتگر ارزان‌تر است. این در حالی است که قیمت تقریبی خریدپروژه نیکان به ازای هر متر، 5 میلیون و پانصد هزار تومان است.

در واقع قیمت ساخت فاز 1 متری 7 میلیون تومان، قیمت جواز و تراکم نیز متری 5 میلیون تومان است که در کل می‌شود، متری 12 میلیون تومان.

برای پیش فروش باید 40 تا 45 درصد مبلغ را به‌صورت نقدی (براساس تجربه سرمایه‌گذاران و خریداران مبلغ اولین برای پیش‌فروش همراه با خرید ۱۵۰ میلیون است.) پرداخت کنید و مابقی در 40 قسط پرداخت شود. همچنین قیمت فاز دوم نیکان برای پیش‌فروش متری 7 میلیون تومان ساخت و قیمت زمین، جواز، تراکم و امتیاز متری ۵ میلیون و پانصد هزار تومان است که شرایط پیش فروش آن نیز دقیقاً ماننند فاز یک است.  این در حالی است که خریداران می‌توانند از بانک رسالت 60 میلیون تومان وام برای خرید پروژه دریافت کنند.

نکته‌ای که باید در هنگام پیش فروش نیکان در نظر بگیرید این است که افرادی که عضو اصلی تعاونی ثمین نیستند باید در ابتدا مبلغ 5 میلیون تومان + 40 تا 45 درصد مبلغ اولیه پرداخت کنند تا از مزایایی اعضای تعاونی و اولویت‌بندی برای انتخاب واحد برخوردار شوید.

 

توجه داشته باشید که کلیه بلوک‌های این پروژه دارای دفترچه مالکیت است که نقل و انتقال آن توسط تعاونی ثمین انجام می‌شود. همچنین اولویت انتخاب طبقه برای خریداران و اعضا در این تعاونی متعلق به افرادی است که در پرداخت اقساط خوش حساب بوده و در سررسید مقرر آن را پرداخت کرده‌اند.

 

 

 مرحله ساخت پروژه نیکان

 

 

 

 

پروژه نیکان از دو فاز تشکیل شده که هر دو فاز در مرحله‌ی انتهای گودبرداری قرار دارند و مراحل فنس‌کشی و تجهیز کارگاهی را انجام می‌دهند. این در حالی است که تعاونی مسکن ثمین زمان تحویل نیکان نیمه دوم سال 1403 اعلام کرده است.

 

 

 

اسامی پروژه های وزارت دفاع و پیشرفت پروژه ها

 

وزارت دفاع یا تعاونی بنیاد بازنشستگان وزارت دفاع یکی از سرمایه‌گذارن و سهامداران در منطقه 22 است که پروژه‌های بزرگ، لوکس و لاکچری را در دست ساخت دارد. پروژه‌های این وزارتخانه که زیر نظر تعاونی ثمین اداره می‌شود، از همگی از بالاترین کیفیت ساخت و متریال مصرفی برخوردار هستند که به‌طوریقین ارزش سرمایه‌گذاری را دارند.

 

اگر قصد خرید یا پیش فروش پروژه های وزارت دفاع را دارید در زیر به اسامی آن‌ها و مرحله پیشرفت پروژه پرداخته‌ایم:

 

- پروژه نیکان:  6 بلوک 14 طبقه‌ای با 12 واحد در مرحله‌ی تجهیز کارگاهی است.

 

- پروژه الماس غرب:  این پروژه از 4 بلوک تشکیل می‌شود که دارای برج‌های 27 طبقه‌ای با 158 واحد است. در حال حاضر پروژه الماس غرب در مرحله‌ی اسکلت‌بندی قرار دارد.

 

- پروژه سپکو:   پروژه‌ دیگر از وزارت دفاع که در مروارید شهر در حال احداث است. این پروژه از 5 بلوک 14 طبقه‌ای تشکیل شده است.  این پروژه که دارای 100 واحد در متراژهای 100 و 130 و 160 متری است 48 ماه بعد از زمان تاریخ صدور پروانه جهت ساخت، راه‌اندازی و نصب انشعابات تحویل داده می‌شود.

 

 پروژه اسپرلوس :  متراژ 100 و 130 متری  دارد.

3 میلیون و 500 تومان زمین تراکم  و قیمت امتیاز از 200 تا 300 بسته به رتبه در سال 1401 خرید و فروش میشود.

 

 پروژه یاران :  متراژ آن  100 / 120/ 140 . متری 6 میلیون 500 تومان هزینه  زمین تراکم میباشد.

اقساط ساخت هم متری 6 تومان علی الحساب و 35 میلیون تومان حق کارگزاری دارد.

 

 

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید