0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

پروژه های ارتش چیتگر

خرید واحد در بهترین برج‎های منطقه 22 تهران


سرمایه‎ گذاری ملکی در پروژه ‏های در حال رشد، از بهترین گزینه ‎هایی است که سرمایه ‎داران
می‎توانند از آن‎ ها استفاده کنند. منطقه 22 تهران نیز به دلایل ویژگی‏ های خوبی که دارد و پروژه ‎هایی که در این منطقه ساخته شده است، به یکی از محبوب‏ ترین بسترهای سرمایه‎ گذاری ملکی تبدیل شده است.
در این مطلب قصد داریم شما را با پروژه‌های ارتش چیتگر و پهنه های شهرک چیتگر آشنا کنیم.

 

 


چیتگر؛ فرصت جذابی که بهتر است از آن استفاده کنید!


پروژه‎ های چیتگر به دلایل مختلفی در میان سرمایه‎ داران محبوب هستند. یکی از این دلایل آب‎ وهوای خوب این منطقه از تهران است که بر خلاف منطقه ‎های دیگر این شهر، آلوده نیست. پروژه ‎های مختلفی توسط تعاونی‎ های ارتش، سپاه و شخصی‌ساز در این منطقه ساخته شده است که بهتر است یکی از آن‎ها را برای بیشتر کردن سرمایه‌تان انتخاب کنید.

 

 


 بنیاد تعاون ارتش


بنیاد تعاون ارتش، همانطور که اشاره شد، یکی از تعاونی های اصلی است که در منطقه 22 تهران، درحال ساخت پروژه ‎های عظیمی می‎باشد. و بلوار تعاون ارتش شامل4 پهنه میشود که در ادامه بررسی میکنیم.

یکی از پروژه های  این تعاونی یعنی برج‎ های چهارگانه نیروزمینی  از بهترین برج‎ های منطقه 22 تهران هستند که سرمایه ‎داران می‎توانند با توجه به شرایط‎ شان در این پروژه ‎ها سرمایه ‎گذاری کنند.
متراژ واحدهای پروژه ارتش چیتگر مختلف است و از 97 متر شروع می‎شود و تا 148 متر ادامه دارد.
موعد تحویل این پروژه اواخر سال 1402 است که در حال نزدیک شدن به آن هستیم. برای این که به طور کلی با قیمت پروژه‌ها ارتش چیتگر نیز آشنا شوید، بهتر است بدانید که قیمت واحدهای‎ این برج‎ها از متری 30 میلیون تومان شروع  می شود.


برج دوم پروژه ارتش چیتگر نیز در اواسط سال 1403 است که جزو بهترین برج ‎های منطقه 22
تهران می‎باشد. برج سوم در سال 1404 و همچنین برج چهارم که نارنج 8 نام دارد که به طور قطعی در مرداد ماه 1404 تحویل داده می‎شود جالب است بدانید برج چهارم یعنی نارنج 8 شخصی ‎ساز است و به عنوان یکی از لوکس‎ ترین برج‎ های منطقه 22 تهران شناخته می‏‎شود.

در ادامه بیشتر با پروژه نارنج 8 و همچنین پهنه ‎های مختلف شهرک چیتگر آشنا می‎شوید.

 

 


بررسی کلی پروژه نارنج 8؛ از زیباترین برج‎های منطقه 22

 

 

 


یکی از بهترین برج‏های منطقه 22 که جزو پروژه ارتش چیتگر نیز محسوب می‎شود، برج نارنج 8
است که از زیباترین برج ‎ها چیتگر است. بهتر است به بررسی کلی این برج بپردازیم تا بتوانید با دید بهتری این برج را به عنوان مقصد سرمایه‎ گذاری خود انتخاب کنید.


متراژ واحدهای برج چهارم پروژه ارتش چیتگر به شرح زیر هستند:


93 متر  دو اتاق خواب
 110 متر  دو اتاق خواب
 121 متر  دو اتاق خواب
 135 متر  سه اتاق خواب
 167 متر  سه اتاق خواب

 245 متر  چهار اتاق خواب


در چهارمین برج از پروژه ارتش چیتگر 364 واحد در نظر گرفته شده است. از این رو بستر عالی
برای سرمایه‎‌گذاری فراهم کرده است. از نکات مثبت این برج، می‏‎توان به این اشاره کرد که تمامی
واحدها دارای تراس هستند و همچنین تمامی پنجره‎ ها به صورت قدی کار شده است.
با توجه به شرایط گفته شده، نور طبیعی تمامی واحدهای برج نارنج 8 به اندازه کافی خوب است. اما باید در نظر داشته باشید که منظره واحدهای جنوبی به سمت اتوبان حکیم هستند اما منظره واحدهای شمالی به سمت برج سوم پروژه ارتش چیتگر است. این نکته را در نظر داشته باشید که فاصله برج‎ها به اندازه‎‎ ای است که بتوانید بدون مزاحمت در تراس‎ خود استراحت کنید.
اگر به دنبال خرید واحدهای 93 متری در چهارمین برج از پروژه ارتش چیتگر هستید ، باید از طبقات 1 تا 26 واحدتان را انتخاب کنید. از امکانات این برج باید به مواردی همچون مجموعه ورزشی کامل به همراه استخر، روف گاردن 360 درجه، لابی شیک و مجلل و سیستم تسویه آب استخر اشاره کرد. باقی امکانات به شرح زیر هستند:

 

  1.  مدیریت هوشمند BMS
  2. خشکشویی اختصاصی
  3.  کارواش اختصاصی
  4.  سیستم برق اضطراری

 


پهنه a شهرک چیتگر 


خیلی از سرمایه‌داران تمایل دارند پیش از سرمایه‎ گذاری در پروژه‎ های ارتش چیتگر، با پهنه ‎های این منطقه آشنا شوند. اولین پهنه یا همان پهنه A در جنوب شرقی منطقه نزدیک به اتوبان حکیم واقع شده است. فاصله این پهنه تا دریاچه شهدای خلیج فارس حدودا یک کیلومتر است. معروف ‎ترین برج ‎های پهنه A ، پامچال و ارکیده نام دارند.
متراژ واحدهای برج‎های پهنه A از 62 متر شروع می‎شود و تا 150 متر ادامه دارد. این پهنه گزینه
خوبی برای کسانی است که سرمایه زیادی ندارند اما می‎خواهند در پروژه ‎های چیتگر سرمایه‎ گذاری کنند. تعاونی ارتش به خوبی توانسته است اعتماد مشتریان را با تحویل به موقع واحدها به دست آورد که این یکی از نکات مثبت این تعاونی است.

 

 

پهنه c شهرک چیتگر

  
پهنه C چیتگر یکی دیگر از پهنه‌های این شهرک است که دارای 4 برج  38 طبقه ای است. بنام برج های نیرو زمینی  و برج‎های ساخته شده در این منطقه در یکی از بهترین منطقه ‎های چیتگر قرار گرفته ‎اند. واحدهای برج‎ های نارنج 7 و 8 منظره جذابی به باغ گیاه‏شناسی ملی دارند.
دسترسی راحت و آسان از پهنه C به مجتمع تجاری ایران مال یکی دیگر از بهترین ویژگی ‎های این پهنه است.

در این پهنه برج های نیرو هوایی (h2) و برج  نیرو دریایی (مرجان ) و پدافند هوایی ارتش نیز  قرار دارد .

که برج نیروهوایی در مرحله نما است و یک سال ونیم آینده تحویل داده خواهد شد و برج دوقلو نیرو دریایی مرجان  و برج پدافند ارتش در مرحله اسکلت است و 3 سال دیگر تحویل داده خواهند شد. 

 

 


پهنه d شهرک چیتگر


پهنه D چیتگر در ضلع جنوبی چیتگر قرار دارد و در بلوار گیاه‎شناسی قرار گرفته است. این پهنه دارای 22 بلوک است که هر کدام 24 طبقه دارند. شما می‎توانید از فرصت پیش فروش چیتگر در این پهنه استفاده کنید و سرمایه‎تان را افزایش دهید.

 

 


پهنه b شهرک چیتگر 

 

پهنه B چیتگر نیز از بخش‎های شهرک چیتگر است که کمی به نسبت دیگر پهنه ‎های گران‎تر است. واحدهای موجود در این پهنه که توسط تعاونی ارتش ساخته شده ‏‎اند از متری 35 میلیون تومان تا 60 میلیون تومان قیمت دارند. بلوک ‎های گفته شده در ادامه، متعلق به تعاونی ارتش می‏باشند:

 

 

 

سرمایه‌گذاری در آخرین منطقه تهران


سرمایه‌گذاری کردن در منطقه 22 تهران و در میان برج ‎های باکیفیت و لوکس این منطقه، فرصتی است که خیلی از سرمایه ‎گذاران به دنبال آن بودند. داشتن منظره عالی، آب‎ وهوای پاکیزه اما در نزدیکی منطقه ‎های دیگر تهران و همچنین نداشتن ترافیک از بهترین ویژگی‎ های واحدهای شهرک چیتگر هستند.
شما نیز می‎توانید در این پروژه‎ های عظیم از تعاونی ارتش، سرمایه ‎گذاری کنید و بخشی از آینده این پروژه ‏ها را سهیم شوید.

 

 

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید