0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

برج ها و پروژه های آماده تحویل چیتگر منطقه 22

 

 

مقدمه

 

پیش‌ترها تهران از غرب تا میدان آزادی بود و بس!

و هرگز مردم فکر نمی‌کردند که مناطق نزدیک پارک ارم، استادیوم آزادی و بوستان جنگلی چیتگر لقب منطقه 22 تهران را از آن خود سازد. اما این منطقه فراتر از منطقه 22 رفته و امروز تبدیل به قطب گردشگری و یکی از جاذبه‌های مسکونی در کلان‌شهر تهران شده است. جایی‌که برج‌های متعدد با ساخت‌وسازهای بی‌نظیر و چشم‌نواز کنار مرکز خرید بام تهران و دریاچه چیتگر خودنمایی می‌کنند. واقعیت این است که پیشرفت منطقه 22 جمله‌ی «تهران دیگر جایی برای سرمایه‌گذاری نیست» را زیرسوال برده و توانسته با برج‎‌ها و پروژه‌های متعدد تبدیل به یک آرزو برای زندگی تمام اقشار جامعه شود. بنابراین اگر به‌دنبال خرید یا سرمایه‌گذاری در یکی از مدرن‌ترین و شیک‌‌ترین مناطق تهران هستید، نباید به‌راحتی از این پروژه های و برج های آماده تحویل چیتگر به آسانی گذر کنید!
 

 

 

اسامی برج های منطقه 22

 

 

برج ‌های منطقه 22 توسط سازمان‌های معتبر مسکونی‌ساز ساخته شده‌اند که هر پروژه براساس سازنده آن متفاوت است. پروژه های منطقه 22 براساس محل قرارگیری دور دریاچه چیتگر دسته‌بندی می‌شوند که شامل چهار سه اصلی پروژه های شمال، غرب و شرق دریاچه است. 

 

 

 برج ها و پروژه های شمال دریاچه چیتگر منطقه 22 شامل : 

 

پروژه‌های خیام ، سروناز ، آسمان آبی، آرتمیس ، برج دو قلو نگین برلیان ، ترنج ، پارسیان ، آبشار ، پاسارگاد ، عرفان ، تریتیوم 2 ، سپانیر  ، هما خلبانان پارسه و بازنشستگان ارتش است.

 

 


برج ها و پروژه های غرب دریاچه چیتگر  منطقه22 شامل :

 

تریتیوم 1 ، لبخند ، برج‎های مسکونی ایزدیار 1، 2 و 3، ، پهنه a ، پهنه b ، پهنه c ،

پهنه e ،   شهرک چیتگر یا پهنه بوستان ، پروژه‌های مروارید شهر ،  پروژه میلان و  پروژه خزاری است.

 

 


برج ها و پروژه های شرق دریاچه چیتگر منطقه 22 شامل :

 

لکسون، 2058 ، 2114،فروردین،  پاسارگاد 2 و  پروژه امام حسن مجتبی در حال ساخت و راه‌اندازی است. 

 

و پروژه های نارنجستان3 ، بقیه الله2 ، لشگر27 ، نارنجستان4 ، ایثارگران ، نارنجستان 1 ، رادین ، مدیران  نیز جزو پروژه های آماده تحویل چیتگر می باشند.

 


دسترسی به برج های چیتگر


همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم منطقه 22 یکی از قطب‌های گردشگری در تهران است که مردم زیادی از اقصی نقاط تهران و اطراف آن برای گذراندن یک آخر هفته شاد و مفرح به این منطقه مراجعه می‌کنند. بنابراین نحوه‌ی دسترسی به برج‌های چیتگر بسیار آسان و راحت است. برای رسیدن به این منطقه کافی است وارد اتوبان همت به سمت غرب بشوید و در انتها بعد از خروجی دهکده المپیک وارد خروجی دریاچه چیتگر می‌شوید. بعد از میدان ساحل و در قسمت غرب، شرق و شمال دریاچه تمام برج ها و پروژه های آماده تحویل چیتگر قرار دارند. 

 

 

 

مشخصات و امکانات  برج های منطقه 22 چیتگر

 


اگر بخواهیم به‌طور دقیق به مشخصات و امکانات کلیه برج‌ های منطقه 22 بپردازیم به‌طوریقین از حوصله این مطلب خارج خواهد بود اما برای آشنایی سرمایه گذاران در چیتگر به‌طورکلی امکانات و مشخصات رفاهی برج‌ها و پروژه آماده تحویل را بررسی کرده‌ایم. 


اگرچه در اطراف برج‌ها و پروژه‌های چیتگر بسیاری از مراکز تفریحی، آموزشی و رفاهی قرار دارند اما برج‌ های منطقه 22 به‌دلیل رعایت کلیه‌ی اصول و استاندارد شهر و ساختمان‌سازی مدرن دارای کلیه خدمات رفاهی برای ساکنین است. بنابراین بیشتر پروژه‌ها دارای سالن‌ ورزشی، استخر، سونا، جکوزی هستند و مهدکودک، کافی‌شاپ، سالن جلسات، کتابخانه و فضای بازی برای کودکان به‌منظور رفاه بیشتر در نظر گرفته شده است.

همچنین کلیه‌ی پروژه‌ها دارای بالاترین امکانات امنیتی مانند سیستم‌های نظارتی، دوربین مداربسته، نگهبانی 24 ساعته است. علاوه بر این در کلیه برج‌ها سیستم‌های گرمایشی-سرمایشی پیشرفته، سیستم‌های اطفاء حریق، سیستم شوتینگ و جمع‌آوری زباله، چهار لاین آسانسور و... قرار گرفته است.


این امکانات در حالی در اختیار خریداران و سرمایه‌گذاران قرار می‌گیرد که اطراف پروژه‌ها و برج‌های چیتگر علاوه بر دریاچه چیتگر مجتمع‌های رفاهی، آموزشی، تفریحی و تجاری فراوانی قرار دارد که برخی از آن‌ها عبارتند از:

 

 

  •  مجتمع بازار بزرگ ایران یا ایران مال
  •  مجتمع تجاری گلستان خیام
  • شهربازی هزار و یک شهر
  •  مرکز خرید بام لند دریاچه چیتگر
  •  پارک جنگلی خرگوش دره
  • پارک جنگلی چیتگر
  •  مجتمع تفریحی آبشار
  •  باغ ملی گیاه‌شناسی
  •  بیمارستان تریتا
  • هتل لکسون

 


ارزش سرمایه گذاری در برج های چیتگر


افزایش ساخت‌وساز پروژه‌های متعدد در اطراف دریاچه چیتگر، گسترش روزافزون فضای اطراف دریاچه و واحدهای تجاری- تفریحی از عواملی هستند که ارزش سرمایه‌گذاری در پروژه‌ های منطقه 22 را شکل می‌دهند. واقعیت این است که در همین 4-5 ساله گذشته منطقه 22 به‌واسطه پروژه‌های عظیم مانند بزرگترین شهربازی خاورمیانه (هزار و یک شهر) یا افتتاح ایران مال و گسترش دریاچه با افزوده شدن بام لند توانسته است شرایط بسیار خوبی را برای دیده شدن این منطقه فراهم سازد. این در حالی است که این منطقه از نظر ساخت‌وساز نیز توانسته چندین گواهینامه را نیز دریافت کند. بنابراین با افزایش رشد جمعیت شهری، وسیع بودن این منطقه و دسترسی راحت به اتوبان‌های اصلی تهران و کرج امروز در این منطقه سرمایه‌گذاری کنید بسیار سود خواهید برد تا فردا.
منطقه 22 در 6200 هکتار واقع شده که 1265 هکتار آن متعلق به فضای سبز، 230 هکتار متعلق به فضای آموزشی و آموزشی عالی، 327 هکتار متعلق به فضای ورزشی، 355 هکتار متعلق به دریاچه، 238 هکتار متعلق به فضای خدماتی و 1162 هکتار فضای مسکونی است. به‌طوریقین با مقدار فضای باقی مانده یعنی 2623 هکتار این منطقه بسیار جای پیشرفت خواهد داشت. 

 

 


پیش فروش برج های چیتگر منطقه 22


اگر قصد سرمایه‌گذاری در منطقه 22 را دارید براساس میزان بودجه‌تان می‌توانید خرید پروژه‌های به اتمام رسیده را انجام دهید یا به سراغ پروژه‌های در حال ساخت بروید. یکی از ویژگی‌های خرید در برج های چیتگر این است که می‌توانید براساس مدت زمان تحویل پروژه آن را پیش‌ فروش کنید. اگر زمان برای منتظر ماندن و تحویل پروژه را دارید، میزان سوددهی در پیش‌فروش نسبت به خرید برج‌های آماده تحویل بیشتر خواهد بود. با این‌حال براساس موقعیت مکانی پروژه، متراژ و امکانات رفاهی آن سرمایه‌گذاران بین 40 الی 70 درصد سود خواهند کرد.

 

 


قیمت برج های چیتگر


قیمت برج های چیتگر به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد. یکی از این موارد ویو و چشم‌انداز پروژه است. در واقع هر چقدر برج‌ها به دریاچه نزدیک‌تر باشند و بیشتر مناظر چشم‌نواز از آن را در بربگیرند قیمت آن بالاتر خواهد بود. همچنین طبقات بالاتر نسبت به واحدهای پایین از قیمت بیشتری برخوردار هستند.
عاملی دیگری در قیمت‌گذاری تأثیر دارد، نقشه و امکانات رفاهی برج است، خب قاعدتاً هرچقدر وضعیت امکانات و نقشه به‌روز و مدرن‌تر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. البته فراموش نکنید که متریال مصرفی در ساخت پروژه نیز در قیمت فروش برج های چیتگر تأثیر می‌گذارد.

 

 

نحو خرید و فروش برج های منطقه 22

 

اگر قصد خرید یا پیش فروش چیتگر را دارید، علاوه بر آشنایی با اسامی برج‌های منطقه 22 ، مشخصات و امکانات آن‌ها، باید به افراد معتبر، مطمئن و فعال در این منطقه مراجعه کنید.
توجه داشته باشید که برای خرید هر پروژه باید به تعاونی‌هایی که آن را اداره می‌کنند مراجعه کنید. زیرا 80 درصد از پروژه ‌های منطقه 22 زیر نظر دولت مدیریت می‌شوند و مراجعه به مراکز زیر نظر اداره تعاون از هر لحاظ باعث اطمینان قرارداد به‌ویژه در پیش‌فروش خواهد بود. توجه داشته باشید که نحوه خرید و فروش برج های منطقه 22 متعلق به شرکت‌های تعاونی‌ساز به شکل واریزی و امتیاز است و پروژه‌های شخصی براساس قیمت مترمربع فروخته می‌شوند. 

 

 

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید