0912 949 24 77  - 021 44 74 81 36
​​​​​​​021 44751513

قیمت آپارتمان در دریاچه چیتگر

قیمت برج‌های آماده در دریاچه چیتگر

 

 

 

قیمت آپارتمان در دریاچه چیتگر متفاوت هستند؛ زیرا آن‌ها از نظر دسترسی به سایر نقاط شهر تهران و همچنین امکانات رفاهی شرایط مختلفی دارند. به‌طورکلی اختلاف قیمت آپارتمان چیتگر بسیار زیاد است؛ به‌گونه‌ای که در برخی از موارد قیمت یک آپارتمان می‌تواند سه برابر قیمت ملک دیگر باشد.

قیمت برج در منطقه ۲۲ تهران نسبت به امکانات و ویژگی‌هایی که دارند مناسب است. این املاک بیشتر تازه‌تأسیس هستند و مدت بسیار زیادی از ساخت آن‌ها نمی‌گذرد؛ به همین علت است که جای پیشرفت زیادی دارند. پیش‌بینی می‌شود به دلیل پیشرفت بیشتر، قیمت آپارتمان چیتگر روزبه‌روز افزایش خواهد یافت.

 

به‌طورکلی عوامل مختلفی بر روی قیمت آپارتمان در چیتگر منطقه ۲۲ اثرگذار است که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

 

  • کیفیت برج از نظر ساخت و نوع مصالح به‌کاررفته

  • موقعیت برج از لحاظ دسترسی به دیگر نقاط تهران

  • سال ساخت بنا

  • چشم‌انداز

  • طبقه آپارتمان و جهت آن

  • نوع مدیریت برج

  • مشاعات یا بخش‌های مشترک ساختمان

  • و ... .

 

عموماً برج‌های این منطقه از تهران به‌صورت شخصی‌ساز یا تعاونی ساز ساخته شده‌اند. آپارتمان‌های شخصی‌ساز دارای کیفیت بهتری هستند؛ زیرا مصالح به کار برده شده، امکانات و نوع ساخت آن‌ها بهتر از آپارتمان‌های تعاونی ساز است. طبیعی است که قیمت این برج‌ها هم بیشتر است.

 

 

قیمت برج‌های پیش فروش دریاچه چیتگر

 

قیمت برج‌های پیش‌فروش دریاچه چیتگر باتوجه‌به نوع مشارکت و خرید شما می‌تواند متفاوت باشد. عموماً سه‌راه برای مشارکت در فروش به‌صورت زیر وجود دارد که هرکدام از آن‌ها را هم توضیح خواهیم داد:

  1. خرید سهام

  2. خرید امتیاز

  3. خرید املاک شخصی‌ساز

 

برخی از برج‌های تعاونی ساز در منطقه ۲۲ تهران به‌صورت سهام و یا متری پیش‌فروش می‌شوند. عموماً تعداد اعضای تعاونی‌ها زیاد است؛ به همین دلیل آن‌ها برای مشارکت تمامی این اعضا و بهره‌بردن آن‌ها از ارزش‌افزوده املاک ، این اعضا را با استفاده از سهام در این پروژه‌ها شریک می‌کنند. این نوع مشارکت برای افرادی که توانایی مالی خوبی ندارند بسیار مناسب است. آن‌ها می‌توانند تا زمان اتمام پروژه میزان سهام خود را به حدنصاب برسانند تا صاحب یک واحد آپارتمان شوند. درصورتی‌که نتوانستید سهم خود را به حدنصاب برسانید می‌توانید آن را به نرخ روز به فروش برسانید.

خرید امتیاز از دیگر راه‌های پیش‌ فروش چیتگر است. با استفاده از این روش شما باید امتیاز یک عضو از تعاونی را خریداری کنید تا به‌جای آن عضو، در پروژه مشارکت داشته باشید. در این نوع مشارکت، تعداد متراژ واحد و پلان جانمایی آن به‌صورت قطعی برای شما در نظر گرفته می‌شود؛ اما طبقه واحد شما بر اساس خوش‌حسابی و پرداخت قسط شما در نظر گرفته می‌شود. تعاونی‌ها معمولاً قیمت ساخت را به‌صورت علی‌الحساب در نظر می‌گیرند و تعهدی هم بابت زمان تحویل واحدها نمی‌دهند.

عرضه برج‌های پیش فروش چیتگر که شخصی‌ساز هستند در این منطقه انجام می‌شود. برج‌های شخصی‌ساز چیتگر عموماً به دست شرکت‌های خصوصی ساخته می‌شوند که کیفیت بالایی دارند. در این نوع مشارکت خبری از خرید امتیاز نیست و پرداخت بر حسب پیشرفت پروژه انجام می‌شود. در این نوع خرید باید هزینه بیشتری انجام دهید؛ اما قاعدتاً برج‌ها کاملاً شیک و لوکس ساخته می‌شوند. شرکت سازنده تعهد می‌دهد که در زمان مشخص، پروژه را تحویل می‌دهد در غیر این صورت جریمه دیرکرد آن را پرداخت می‌کند. خرید واحد به‌صورت قطعی است و خریدار می‌داند که چه نوع آپارتمانی و در چه طبقه‌ای تحویل خواهد گرفت.

 

 

برج‌های آماده در دریاچه چیتگر

 

بیشتر برج‌های آماده تحویل در این منطقه در پهنه B  دریاچه قرار گرفته‌اند. این منطقه مشرف بر دریاچه است و از نظر موقعیت شرایط بسیار خوبی دارد. به‌طورکلی به برخی از پروژه‌های چیتگر که در این منطقه آماده تحویل هستند اشاره می‌کنیم:

  • برج G1: این برج جز مرتفع‌ترین بناهای شهر به‌حساب می‌آید و دارای معماری و امکانات بسیار خوبی است که آماده تحویل است. این ساختمان دارای ۴۳۴ واحد مسکونی است.

  • برج G2: این برج هم دارای تعداد زیادی واحد مسکونی است و جز بلندترین برج‌های این منطقه به‌حساب می‌آید. این ساختمان دارای ۴۹۴ واحد مسکونی است.

  • برج G3: این سازه نیز با ۴۶۴ واحد مسکونی جز بلندترین برج‌های شهر به‌حساب می‌آید که پیشرفت بسیار خوبی هم داشته است.

  • برج G4: این ساختمان نیز دارای ۴۹۴ واحد است و مانند سه برج قبلی دارای معماری منحصربه‌فردی است.

 

 

پیش فروش برج‌ها در دریاچه چیتگر

 

برج‌های پیش فروش چیتگر در منطقه‌های مختلفی از از این محله قرار گرفته‌اند. قیمت آپارتمان چیتگر در هرکدام از این مناطق متفاوت است. برج‌ها در اطراف دریاچه چیتگر، در بخش‌های مروارید شهر، کوهک و شمال همت قرار گرفته‌اند. این املاک از نظر سازنده در سه دسته شخصی‌ساز، تعاونی ساز و شرکت‌های تعاونی قرار گرفته‌اند.

در صورت نیاز به پیش ‌خرید برج‌های چیتگر که در اطراف دریاچه قرار گرفته‌اند می‌توانید پروژه‌های زیر را مدنظر قرار  دهید:

 

در این منطقه پروژه‌های دیگری مانند پهنه D دریاچه ، پهنه‌ ، پهنه B، پهنه C، پروژه امام حسن،  پروژه الوند ، پروژه میعاد ، پروژه پارلمان، پروژه دندان‌پزشکان ، پروژه خرازی، بازنشستگان ارتش ، پروژه خیام، پروژه پاسارگاد دو ، پروژه نیروی زمینی و پروژه پدافند هوایی ارتش، برج لبخند ، برج میلان (بقیه اله۳) و برج نیروی هوایی اچ ۲ وجود دارند که در صورت امکان می‌توانید در پیش‌فروش آن‌ها شرکت کنید.

 

پروژه‌های منطقه مروارید شهر به‌صورت زیر هستند:

 

البته باید بدانید در این منطقه پروژه‌های دیگری چون پروژه ساحل ۳ ، مهتاب 2(الدوز) ، پروژه  سران یک و دو، پروژه صدف ، پروژه نارنجستان 4  ، پروژه پلازا ، پروژه سپکو ، پروژهk2 کامرانیه ، آناهیتا، پروژه اسپرلوس ، پروژه رومنس و پروژه ستین آرین سازه وجود دارند که می‌توانید در پیش‌خرید آن‌ها مشارکت داشته باشید.

 

پروژه‌های پیش فروش چیتگر واقع در بلوار کوهک شامل موارد زیر هستند:

 

 

 

و آخرین منطقه که شمال همت در منطقه ۲۲ است پروژه‌های زیر را برای عرضه موجود دارد:

 

 

 

سخن پایانی

 

منطقه چیتگر دارای شهرک‌های مسکونی بسیار مدرن و زیبایی است. قیمت آپارتمان چیتگر بر اساس معیارهای مختلفی که در بالا بیان کردیم متفاوت است. اگر قصد خرید آپارتمان آماده در چیتگر و یا مشارکت در برج‌های پیش‌ فروش چیتگر را دارید پیشنهاد می‌کنیم ابتدا اطلاعات زیادی از دررابطه‌با آن‌ها به دست بیاورید.

 

 تیم ما با ۱۲ سال سابقه در امر پیش خرید و پیش فروش و بررسی و اعتبار سنجی پروژهای در حال احداث، متشکل از بهترین و مجرب ترین مشاوران همراه شما در امر خرید و فروش هستیم
ما با بهره گیری از تجربه خود تنها مشاور و راهنما و همرا شما می باشیم . تا همراه شما بهترین گزینه را برای خانه دار شدن انتخاب کنیم

​ما با ارائه مقالاتی در زمینه املاک پیش فروش در منطقه 22 تهران سعی داریم به بهگزینی انتخاب های شما کمک کنیم تا بتوانید با

آگاهی بیشتر در این مسیر قدم بگذارید و چه در زمینه سرمایه گذاری و چه در حیطه سکونت بهترین انتخاب را داشته باشید 
​​​​​​​
می توانید مقالات ما را در این صفحه دنبال کنید

باتشکر از حسن انتخاب شما


با مقالات املاک دیار همراه باشید برای مشاهده مقالات بیشتر کلیک کنید

 مشاورین املاک دیار ، در راستای کمک به بهگزینی انتخاب های شما در خدمتتان هستند

سبد خرید